پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

اولین پروژه گرفتن از پوشک

1394/2/19 9:03
نویسنده : مامان سحر
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی چند روزیه که مریض شده بودی حالت تهوع و اسهال که حالت بد بوده .بردمت دکتر که حالت الان خوبه . دو هفته است که شروع به گرفتن از پوشک کردم هفته اول وقتی از مهد می اومدی پوشک نمی بستم تا شب موقع خواب که صبح که می رفتی مهد و تو این مدت جیشتو اصلا نمی گفتی تند تند شلوارتو کثیف می کردی و هر وقت میبردمت دستشویی اصلا جیش نمی کردی و با اب بازی میکردی ولی می اوردمت بیرون شلوارتو کثیف می کردی ولی هفته دوم تند تند می بردمت دستشویی یاد گرفتی بودی و تو دستشوئی جیش می کردی و مدفوع می کردی البته سرپایی ولی یاد گرفتی که باید بشینی و یه در میون جیشتو و مدفوعتو می گفتی . پنجشنبه و جمعه که خودم خونه ام اصلا پوشک نمی بندم چه شب موقع خواب و چه بیرون خداروشکر داری با هام همکاری می کنی می ری دستشویی وقتی کارت تموم شد می گی بسه بسه عاشق این کلمه ای که می گی عشقم اگه تو خونه بودم مطمئن بودم یه هفته ای از پوشک می گرفتم و تو مهدم پوشک نمی بستم ولی چیکار کنم نازم مجبورم برم اداره .دو شبی که پوشک نبستم موقع خواب شب اول اصلا جیش نکردی و شب دوم چون هوا سرد بود جاتو خیس کرده بودی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)