پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

شروع گرفتن شیر و ورود به 20 ماهگی

1393/9/3 9:31
نویسنده : مامان سحر
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز شما رفتی تو 20 ماه .مبارکت باشه عشق من ان شال اله  120 سال زنده و سالم باشی .

دو هفته ای که می خوام از شیر بگیرمت ولی نمیشه دفعه اول تلخک زدم به سینه هام با بی خیالی هی می خوردی اولش دهنت تلخ شد و هی توف می کردی و بهت می گم پرهام ممه اوف شده  تو هم می خندی دوباره شروع به خوردن می کنی .این کار را چهارشنبه شروع می کنم که دو روز که تو خونم هردو مون  اذیت نشیم چون میگن گرفتن شیر هم بچه تب می کنه  و هم مادر که سینه هاش پرمیشه و درد داره. هفته پیشم رژ مالیدم به سینه هام گفتم پرهام ممه اوف شده می خندیدی و سینه رژی را خوردی و بعد اون چسب زدم گفتم اوف شد می خندیدی و تونستی چسبو در بیاری و بعداینکه دراوردی واسه خودت دست می زدی که موفق شدی در اوردیش نمی دونم کی میشه از شیر بگیرمت بعضی میگن بذار کامل حالیش بشه اوف چیه تا از شیر بگیرش واقعن خسته شدم چون شبا همش میک می زنی و نق داری و بعدش با دکترت مشورت کردم گفت از شیر بگیرش چون اون شیر فایده ای نداره شیری که فایده داره تا 11 ماهگیه نمی دونم چیکار کنم دیگه .

میگم مامانی چند تا دوست داری میگی 10 کم کم داری حرف زدنو یاد می گیری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)