پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

روزمرگیهای آذر ماهی

1401/9/8 14:19
نویسنده : مامان سحر
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی هفته قبل کارنامه ماه مهر و ابان بهت دادن که همه روخیلی خوب شده بودی و منم مرخصی گرفتم واسه جلسه اولیا و مربیان چون همش میگی تورخدا مرخصی بگیر بیا تو جلسه منم مرخصی گرفتم اومدم خداروشکر معلمت ازت خیلی راضی بود می گفت پسر منظبت و ارومی پرهام . توام همش از مدرسه میای میگی مامانی خانم امروز اسم بچه های خوب گفتم اسم منم خوند.

هفته قبل به علت الودگی هوا سه روز تعطیل کردند که خودت تنها موندی منم خیلی راحت بودم .

چون دوماهی میشه خاله منصوره میره سرکار تو رادمهر تنها می مونید .

اگه کلاسهای چرتکه و زبانت نزدیک بود من اذیت نمیشدم یا اگه سرویسی برای خونمون بود که از مدرسه میبرتت خونه منم مستقیم می رفتم خونه الان باید بیام خونه خاله منصوره سرمشق بگیرم ببرمت کلاس بعد بابا بیاد دنبالت بیارتت خونه بعد مشقاتو بنویسی هم خودت خسته میشی هم من یه روز که از کلاس ساعت 8 اومدی بدون اینکه شام بخوری و مشقتو بنویسی خوابت برد تا صبح که ساعت 6 بیدار شدی مشقاتو نوشتی .

خدا کنه ماشین بخرم اگه خدا بخواد رفت وامدم راحت شه .

واقعن این سه ماهی که مدرسه شروع شد واقعا خسته میشم کمر واقعا دیگه جواب نمیده از بس درد میکنه . تازه میرم خونه کارهای خونه شروع میشه فقط فقط شنبه ها وقتمون ازاده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر خانه دارمادر خانه دار
9 آذر 01 0:14
سلام.. خسته نباشی... من میرفتم سرکار کلی وقته که دیگه نمیرم.... سه تا بچه دارم و هر روز آرزو میکنم کاش میرفتم سرکار..... 
واقعا الان راضی هستید؟ جدای از بحث استقلال مالیش...؟؟ 
مامان سحر
پاسخ
خیلی خوبه کار کردن ولی درکنارش باید کسی رو داشته باشی که کمکت باشه دقدقه فکری نداشته باشی برای نگهداریش .