پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

۹۰ ماهگی عشقم وشب یلداو کرونا گرفتنمون

1399/10/11 21:47
نویسنده : مامان سحر
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ۹۰ ماهگیت مبارک 

عشق مامان امسال شب یلدا مصادف شد با کرونا گرفتنمون و یه هفته قبل یعنی ۲۰ آذرمادربزرگ بابا فوت کرده بود مراسم بودیم همه که اونجا بودند کرونا گرفتند.منم ۲۶ اسفند از گلودرد شروع شد و توام گلودرد داشتی و یه ذره ام بینی ات گرفته بود شد شب یلدا که من حس بویایی و چشاییم از دست دادم که فرداش رفتم ازمایش گفت مثبته ولی برای بابا گفت منفی چون علائمی نداشت  .ولی بعد چند روز علائم سرماخوردگی پیدا شد و رفت ازمایش گفت مثبته .که ما هفته اول قرنطینه بابا رفتیم شمال.

دوشنبه تا چهارشنبه 

اینم اولین دلنوشتتت برای من

یلدا ۱۳۹۹

پسندها (3)

نظرات (2)

RayaRaya
11 دی 99 22:51
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 دی 99 11:01
سلام خیلی ناراحت شدم الان حالتون چطوره چند روزه گرفتید انشالله که زود گذر باشه سخت نباشه براتون متاسفانه همیشه همه از مراسم ها میگیرند عزیزم ممنون میشم پست اخرمو ببینید