پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

مستقل شدن و تنها خوابیدن پرهام در سن 5 سال و 22 روز بودنش

1397/1/27 13:56
نویسنده : مامان سحر
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی شما در سن 5 سال  و22 روز بودی که تنها و مستقل تو اتاقت خوابیدی و اونم با یه صحبت کوچولو قانع شدی

چند شب پیش نشسته بودیم که من با شما صحبت می کردم درباره تنها خوابیدن که اگه تو اتاقت تنها بخوابی فرشته مهربون فردا صبحش واسه بچه ی که تنها بخوابه زیر بالشتش هروسیله یا خوارکی که که دوست داشته باشه میذاره و فرشته مهربون ازت محافظت میکنه تو هم قبول کردی بدون اینکه غری بزنی قبول کردی (چون تو بدون من خوابت نمی برد فردا صبح من سرجام نبودم مثل بچه دو ماه لج می کردی و گریه می کردی ) تا صبح راحت خوابیدی ول من برعکس تا صبح چشم رو هم نذاشتم چون هیچ شبی رو بدون تو نخوابیدم دلم خیلی واست تنگ شده بود هر ده دقیقه می اومدم پیشت میگفتم نکنه روت پتو نباشه می اومدم پتو رو مرتب میکردم بوست می کردم و می رفتم .

فردا صبح که بیدارت کردم رفتی زیر بالشت نگاه کردی دو تا سک سک زیر بالشت بود چون همون شب که داشتم باهات صحبت میکردم ساعت ده و نیم شب بابا جون رفت دو تا سک سک خرید . فردا که از سرکار اومدم هی میگفتی مامان میشه همیشه تنها بخوابم چون تنهای خیلی حال میده فرشته مهربونم مراقبمه .

خداروشکر تا اینجا که بخیر گذشت خخخخخخخخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)