پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

33 ماهگی پرهام جون

1394/10/6 11:12
نویسنده : مامان سحر
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی 33 ماهگیت مبارک ان شاله صد سال زنده باشی ببخشید دیر اومدم و تبریک گفتم بهت عشق مامان تو این چنده وقت کامل صحبت میکنی و شیطونتر از قبل شدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نقاش کوچولو
6 دی 94 21:34
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
نويسنده : مامان كژال
7 دی 94 10:20
پرهام جان دوست خوبم من ژینو هستم دوست هم وبلگی تو من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما دوست خوبم نیاز دارم . فقط با موبایلتون کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید . با این کارتون به من یک رای دادی عزیزم . بوس بوس