پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

الهی شکرت

1394/5/17 14:41
نویسنده : مامان سحر
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  چند روزی پرهام جونی و مامانیش سرمای بدی خوردن به خاطر همین مامانی چهارشنبه 14 مرداد مرخصی گرفت و پیش پرهام موند .یکشنبه بردمت دکتر بهت دارو و چرک خشک کن داده .  منم خیلی به دارو دادنت حساسم باید سروقت داروهاتو بخوری تا زود خوب بشی . مهدم گفته ما نمیتونیم زیاد به بچه ها دارو بدیم وقت نداریم منم اون روز مرخصی گرفتم و کلا پیش جیگرم بودم خداروشکر بامامانی همکاری کردی که مرتب بهت شربتاتو دادم یه ترفندی یاد گرفتم که شربت بخوری اینه که مامانی الکی گریه می کنه  تو هم به مامانی میگی مامانی چی شده منم میگم پسرم شربت نمیخوره گریه میکنم تو هم میذاری شربتاتو بهت بدم عاشق این چی شدنت هستم که میگی .

چند روزیه هروقت غذات تموم میشه دستای کوچولوتو می بری بالا می گی الهی شکرت .

چند وقتی خیلی لج باز و گریو شدی همش به من پیله می کنی همش گریه میکنی .نمیدونم علتش چیه میخوام دعوات کنم دلم نمیاد تو دلم میگم بیچاره بچه حق داره تو طول هفته که مارو نمیبینه این چند روزی هم پیش ماست نباید این رفتارو داشته باشم .ولی درکل خیلی اخلاقت بد شده .نمیدونم چیکار کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)