پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

سرماخوردگی و اذیت شدن عشق م+درد دل با عشق کوچولوم

1393/10/15 9:01
نویسنده : مامان سحر
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی چند روزیه سرماخوردی و بدخلق شدی و همش بی قراری با اینکه واکسن سرماخوردگی زدم هیچ اثری نداشت ولی من و بابایی واکسنو زدیم یه روز سرماخوردیم بعد اون خوب شدیم نمی دونم چون بدن بچه ها ضعیفتر به خاطر این واکسنه اثر نکرد جوری بی قرار شدی که شبا صدام می کردی می گفتی مامان پاشو منم به عشق تو می شدم می ذاشتم رو پات ولی 2 ساعت رو پام بودی ولی خوابت نمی برد یه شب خیلی بی قراری میکردی بابایی هم اعصابش خرد شد که پرهام بگیر بخواب دیگه تو هم بغض کردی و ساکت بودی بعد یه ساعت صدام کردی گفتی مامان باباییو دَش کن یعنی دعواش کنه من گفتم باشه دش می کنم بعد خیالت راحت شد بعدش خوابیدی یه شب زود خوابیدی ساعت 1 شب پاشو گفتی مامان مامان دستمو کشیدی که چراغ حالو روشن کن سیدی خاله شادونه رو بذار و ددتر (دفتر)  بیار نقاشی بکشم منم خوابم می اومد ولی یه ساعت باهات بازی کردم و بعد به زورت خوابوندمت . دو روزیه که سرما خوردی خلط اذیتت می کنه تو خوابم خص خص میکنی و دیشب خلط انقد اذیتت می کرد که بی قرار بودی چون شربت سرماخوردگی خورده بودی خوابت می اومد و ساعت 7 و نیم خوابیدی منم چون دیدم زود بخوابی وسطای شب بیدار می شی بیدارت کردم و بدخواب شدی لج کردی حدی که گلوت خشکت شد و بالا اوردی همراه بالا اوردنت خلطها هموشن ریختند بیرون تو هم بعد اون سرحال شدی خداروشکر چون واقعا خلط اذیتت می کرد و خداروشکر شبش اصلا خس خس نکردی .

مامانی چند روزیه که مریضی و می ذارمت مهد همش تو اداره به فکرتم تا حدی که گریه ام میگیره و دلم واست تنگ میشه . بعضی وقتا می خوام قید همه چیو بزنم فقط فقط پیش تو باشم ولی زندگی یه جوریه که مجبورم برم اداره .مامانی تو رو خدا منو ببخش که روزهای که منو می خواستی من پیشت نبودم و نیستم حلالم کن عشق کوچولوی مامان .

 

پسندها (1)

نظرات (0)