پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره
عروسی  بابا و مامانعروسی بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
مامان سحر مامان سحر ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بابا آرشبابا آرش، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه سن داره
عقد بابا و مامانعقد بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ساخت وب سایت پرهامساخت وب سایت پرهام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پرهام دنیای سحر و آرش

پرهام دنیای منی

مادرم برای خوشحالیت هر کاری می کنم

1400/3/19 9:04
نویسنده : مامان سحر
328 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان دیشب(18 خرداد1400) داشتم تو مخاطبین واتساپم را نگاه  می کردم یه دفعه ی  دیدم عکس پروفایل وات ساپت تغییر کرده عکسی گذاشتی  که نوشته( مادرم برای خوشحالیت هرکاری می کنم ) که خیلی گریه م گرفت و اومدم پیشت صورت و پات بوس می کنم با حالت خنده میگی چیه گریه می کنی و مهربون شدی میدونم چرا با حالت پوزخند ...

اخه تو همش می گی مامانی پسرا همشون مامانین و دختران همشون بابائی پسرا مامانشون خیلی دوست دارن منم خیلی دوست دارم .

کاشکی توام همش پیش من بودی مثل خاله منصوره که پیش رادمهر

مامانی من شرمنده تم بخاطر وضع اقتصادی بد باید کار کنم منو ببخش دنیای من .

پسندها (3)

نظرات (2)


19 خرداد 00 14:56
چه احساسی!!! آفرین به گل پسر شما♡_♡

19 خرداد 00 14:57
با افتخار دنبال شدید خوشحال میشوم دنبالم کنید♡♡